Monday, September 24, 2007

Mercè

Fugint de les multituds, retrobo plaers senzills; conversa amb l’amiga que no he vist amb molt temps i que té grans notícies; una nova samarreta vermella i calcetes de colors; dinar amb l’amic de sempre; diferència entre intensitat i potència. No tot és qüestió de diàmetre. Em van dir que m’havia de prendre la vida d’una altra manera, per salut. Prenc el baix i repasso els moviments bàsics de principiant amb un repertori que intento, alhora, cantar. Públic excepcional. Etiqueta negra. Un príncep del temps que ha dormit al meu costat. Quan jugàvem al futbolí, el bufó de la cort exclamà: què divertit! I l’adrenalina fluïa. Els grans inventors del món són els que inventen els esports i els jocs. Quina altra activitat et pot arrancar de tot amb la mateixa velocitat?

La música.

Quan intentem guanyar, aprenem a perdre.

Avui és el dia de la fada madrina. Li he de dir que des què la veig veure, m’ha estat impossible no plorar davant d'un home, que arribat el moment, tampoc vaig comprendre gaire la lògica del seu consell.

No comments:

Post a Comment