Friday, April 20, 2007

Encontres de color fúcsia

Mira que arribàrem a parlar de sexe l’altre nit, tu i jo. De posicions i de jocs, de zones sensibles, del que ens agrada, d’allò que pensem que en som prou bons. Em vas compadir amb mà tèbia a l’espatlla quan et comentava que fins fa pocs anys realment no havia sabut què era un orgasme. I volia dir-te ara que em sembla fantàstic, això del plaer, d’aquest plaer, de tots els plaers. Però que no era menys complerta abans pel fet de no saber que podia explotar, després del goig. A la cap i a la fi, no són els orgasmes el que porten la felicitat, ni tampoc una fantàstica activa vida sexual. L’amor conté moltes expressions. He parlat durant molt temps de sexe, perquè abans ningú no en parlava i sóc provocadora. Ara comença a avorrir-me el tema, excepte per parlar-ne en parella. Fora de la intimitat, el sexe em resulta banal.

3 comments:

  1. jo trobo que el sexe està sobrevalorat i, consti, que no el menyspreo ni molt menys, però les coses a la seva justa mesura... petons!

    paula

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:15 PM

    Que maco sortir al teu diari, m´has fet sentir molt bé.
    Va ser una conversa interesantíssima amb una noia molt intel.ligent, encara hi penso. Saps? A mi la paraula sexe no em diu res: jo penso en desig,carinyo,respecte,llibertat...i com es conjuguen.
    La vida és millor així, al seu voltant, estic d´acord en una opinió de la Molly al respecte.
    I crec que el millor kamasutra és l´amor mateix. Potser sóc un romàntic, tu què en penses ?.

    ReplyDelete
  3. esgarrapem frivolitats per trobar sentit a la vida. L'únic sentit el trobem quan deixem de pensar en nosaltres i les nostres necessitats i comencem a pensar en les necessitats dels altres. Especialment aquelles que no tenen gens de frívoles.

    ReplyDelete