Thursday, August 31, 2006

I vam sopar conill

Definició de la nit d’ahir: alegria de viure. La casa decorada de festa major i els rostres encesos al voltant d’una taula digna d’éssers estimats. Converses sense fi, apuntalades, interrompudes, celebrades, aplaudides, esclofollades. Música. Somriures. El final de l’estiu, d’aquest estiu tan sorprenent, tan poblat de canvis. D’aquest agost del nord...

Demà comença un nou any. Sense saber-ho, li donàrem la benvinguda; amb vi, amb cava, amb bon humor. Vaig pensar en els qui no hi éreu, però la vostra presència flotava entre nosaltres. Només érem uns pocs, però en realitat érem tots. L’amor que sento per la vida, per les persones que estimo, per aquest lloc on visc, ple de vent i de sol, m’acompanya avui.

2 comments:

  1. Anonymous7:25 PM

    m'encanta aquesta sensació de felicitat! sovint, aquests dies, també em sobrevé i m'omple!
    petons, ester.

    ReplyDelete
  2. què bé... doncs disfruta, preciosa

    ReplyDelete